Wydrukuj

Wtym roku odbyła się XI edycja plebiscytu Superbrands Polska. Prestiżowe wyróżnienia przyznano markom działającym na polskim rynku na podstawie badań na grupie 15 000 respondentów. Konsumenci i niezależni eksperci wyróżnili markę Husqvarna w kategorii: „narzędzia domowe i ogrodowe”.
 
W plebiscycie Superbrands zwycięzców wyłania się w dwóch etapach według jasno przyjętej i określonej metodologii. Pierwszy etap to ankieta konsumencka. W przeprowadzonych badaniach najważniejszymi kryteriami oceny są m.in. współczynnik rekomendacji, znajomość znaku graficznego marki, wskaźnik doświadczenia z daną marką. W tym roku ważnym elementem było także poddanie badaniu zaufania do marek. W drugim etapie „Rada Marek” Superbrands dokonuje ostatecznej weryfikacji i oceny kandydatów do tytułu. Kryteriami są: spójność, unikatowość oraz przejrzystość.

Redakcja

Zostaw komentarz

Zaloguj się

Zarejestruj się

Reset hasła

Wpisz nazwę użytkownika lub adres e-mail, a otrzymasz e-mail z odnośnikiem do ustawienia nowego hasła.

0
    0
    Koszyk
    Koszyk jest pustyPowrót do sklepu