Październik to międzynarodowy miesiąc walki z rakiem piersi – w tym czasie Husqvarna rusza z kampanią „Podziel się mocą”, która ma na celu wsparcie podopiecznych Fundacji Onkologicznej Alivia. W ramach kampanii przygotowane zostały symboliczne różowe pilarki-zabawki oraz specjalna różowa wersja pilarki H450. Środki z ich sprzedaży zasilą konto fundacji Alivia. W październiku każdy może „podzielić się mocą” i wspomóc walkę z rakiem włączając się do akcji.
Przez cały miesiąc w autoryzowanych punktach dilerskich dostępne będą limitowane, różowe, zabawkowe pilarki Husqvarna. 10 złotych ze sprzedaży każdej zabawki trafi na konto Fundacji Onkologicznej Alivia.
Specjalnie na tę okazję powstały również oryginalne różowe modele pilarek H450, dostępne m.in.: na aukcji charytatywnej prowadzonej przez serwis allegro.
Fundacja Alivia powstała w 2010 roku. Wspiera swoje podopieczne nie tylko finansowo. Pomaga mobilizować i aktywizować chore kobiety wspiera wiedzą i poszukuje najlepszych rozwiązań w terapii. Od 2012 roku ma status organizacji pożytku publicznego, co uprawnia ją do otrzymywania 1% podatku dochodowego od osób fizycznych. Więcej informacji: www.alivia.org.pl
Redakcja
fot. Husqvarna AB (2)